ncptools vs. NW 4.11

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Čtvrtek Červen 18 13:38:50 CEST 1998

    Milan: Ano, umi NDS. Ovsem v RH 5.1 je ncpfs-2.0.11-5.i386.rpm, coz
    Milan: je dost stara verze. Na:
    Milan: ftp://platan.vc.cvut.cz/pub/linux/ncpfs/ najdete nove verze a

Zkusim, mozna to pomuze.

    Milan: http: //www.spsselib.hiedu.cz/homedirs/~kerslage/manuals/linux/ncputil.htm
	:) Takovy mam doma a rekl bych ze nekolikrat delsi (tedy
	pokud nepodlehl vlivum okolniho prostredi :-((((
	jako jeho par kolegu :-(

    Milan: [stale] nedopsany clanek pro LN o NCP utilitach. Je tam i
    Milan: navod na kompilaci, vysvetleni parametru, ...
    Milan: Novejsi verze NCP utilit vyzaduje pri pristupu do bindery
    Milan: parametr -b.  Pro konfiguraci IPX doporucuji minule LN.

IPX & etc. mam prelozene, nakonfigurovane. To vse funguje zda se dobre,
ale spis mi neni jasno v par aspektech Linux vs. NW 4.x resp. problem
se presouva pomalu smerem k temnotam NW :) (temnotam v me hlave ;-)

S pozdravem
     Petr Snajdr