ncptools vs. NW 4.11

Čtvrtek Červen 18 14:54:14 CEST 1998

> IPX & etc. mam prelozene, nakonfigurovane. To vse funguje zda se dobre,
> ale spis mi neni jasno v par aspektech Linux vs. NW 4.x resp. problem
> se presouva pomalu smerem k temnotam NW :) (temnotam v me hlave ;-)

Pozor! NDS je podporovana pouze pri autentifikaci a pripojovani disku.
Utilility k manipulaci jsou jen pro bindery databazi. Vyvoj utilit pro NDS
vazne na postoji Novellu k teto problematice :-(

...myslim, ze na uvolneni specifikaci by mohli jen vydelat, protoze na
integraci se da jen vydelat - kazdy system by mel delat to, co umi dobre a
Novell neni zadne orezavatko v filesystemovych sluzbach. Ovsem jako Admin
proklinam ty, kteri mi u NW nedali radkove utility na okopavani NDS,
clovek se pak muze uklikat :-# [jedine jejich stesti je, ze Microsoft
nedava _vubec_ zadne radkove utility a ta jejich filozofie prav a domen...]

Jestli nekdo od NW posloucha: mam chut napsat modul pro PAM s
autentifikaci vuci NDS/bindery (myslim, ze neni, ne?), ale kdyz nejsou ty
utility, tak je to zbytecna prace, protoze nemohu NDS spravovat z toho
Linuxu (moje idea je takova, ze uzivatele budou mit ucty&hesla na NW).

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution