Non Intel Linux (Re: (HP PA-RISC a Linux) )

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Čtvrtek Červen 18 17:41:23 CEST 1998

Ahoj!

> Docela by me zajimalo na cem vsem kdo Linux zkousel.

V unixove laborce bezi Linux na nekolika sun4? a jedne ultre. Pokud se
zacnou prepinat konzole mezi Xy a textem, ma zavazne problemy, ale
jinak jede.

Jednou za cas proste lehne, ale vzhledem k tomu ze tam jsou jadra
~2.1.70, neni se moc cemu divit. Ty SunOsy padaj o neco malo min, ale
ze by byly nejak moc stabilni to taky nejsou.

Dostala se mi do ruky historicka masina: sun4/330, 8Mega ram, 0.5G
disk, procesor na 25MHz. Dalo to trosku prace (linux tohle predtim
nepodporoval), ale ted uz to podporuje ;-).

> Bezi vubec Linux na ne-PowerPC Macovi. Mam pocit, ze
> jsem nekde v src. jadra videl poznamky o nem.

Alan Cox to IMO portnul.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).