LPRng - printcap

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Červen 19 07:43:35 CEST 1998

Ja tedy pouzivam jen lpr mam na tom naveseny 3 tiskarny a
dalsi pres Sambu a kdyz jsem prechazel na vyssi verzy tak mi to taky
hlasilo ruzne chyby v termcap vzdy na prvni tiskarne v seznamu.
Musel jsem smazat vsechny soubory v adresarich tiskaren napr
/usr/spool/lpd/facit /usr/spool/lpd/lj4 atd a znovu spustit lpd.
To si je znovu vytvorilo a vse chodilo bez problemu, mam dojem ze jsem
musel i smazat i lock a lpd.lock v /usr/spool/lpd.
Dan

----------
Odesílatel: Petr Simek <petrsi na jcu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Pøedmìt: Re: LPRng - printcap
Datum: 18. èervna 1998 16:37

On Thu, 18 Jun 1998, Jan Kasprzak wrote:

> Petr Simek pise:
> :
> : 1998-06-18-10:31:33 ural lpd [2848]  lpd: maximum servers 128
> : 1998-06-18-10:31:33 ural Start_all [2848]  Start_all: using the All_list
> : 1998-06-18-10:31:33 ural Start_all [2848]  (ERR) lp: Find_printcap_entry:
> :                          name 'lp' has meta character 'l'
> : 1998-06-18-10:31:33 ural Start_all [2848]  lp: cleanup: done

Omlouvam se za predchozi (opakovany) dotaz - netusil jsem ze odpovite na
tenhle .

> 	Ehm, to tak vypada, ze lpd z nejakeho duvodu povazuje pismeno `l'
> za netisknutelny znak a odmita s takovymto printcapem komunikovat.
> Neni divne nastaveni locales (zejmena LC_CTYPE)?

Abych se priznal - nevim moc o co jde - fakt je ze si rpmko LPRng pri
instalaci pridalo take soubor /usr/share/locale/fr/LC_MESSAGES/LPRng.mo
ale moc netusim o co jde . Kde se to locale nastavuje ? Mam RH 4.2 ,ale
nikdy jsem se nastavovanim locales nezabyval - mozna nejake URL o
problematice at nezatezujeme konferenci ?