iircd

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.fantomas.sk
Pátek Červen 19 15:26:43 CEST 1998

Zdenek Havel <havel na terezka.ujep.cz> wrote:
-> Zrovna se snazim nainstalovat ircd-2.9.2-4.i386.rpm a RPMko se mi sekne.
-> System je RH5, vypis pri instalaci s parametrem vv prikladam.

RedHat-aci sa vyznaju do IRC ako hus do piva inac by im nenapadla taka
zvrhlost ako ircd.rpm (aj ked je fakt ze to iste sa stalo aj v debiane,
freeBSD a inych systemoch kde si tvorcovia myslia ze pojedli vsetku mudrost
sveta)

Ak chcete instalovat ircd radsej mi poslite mail, porozpravame sa o tom;
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NETLAB+ Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz