padajuci pine

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Pátek Červen 19 21:23:12 CEST 1998

    Martin: Vcera pine na "mojom" systeme zacal sposobovat vypis
    Martin: chybovych hlasok na konzolu. Netusim, co ho k tomu

    Martin: Nejaky napad? Reboot by mozno pomohol, ale to je riesenie
    Martin: tak pre Windows.

Mozna bych si prelozil znovu jadro, prekontroloval disky apod.
pokoukl se co mam v BIOSu. Neco podobneho mi Linux delal, ale to byla
verze 1.2 a nebo 2.1.x. Na 2.0.30-34 se mi to jeste nestalo a u starsich
2.0.x si nepamatuji (resp bezduvodne se mi to u 2.0.x  nestalo, vzdy za to
mohlo HW). Ovem taky to nepadalo pri pine :-(

S pozdravem
   Petr Snajdr