Pocesteni X, klavesnice a plikaci

Martin Kafara kafara na ipex.cz
Pondělí Červen 22 02:38:01 CEST 1998

Dobry den,

pred casem se tady rozpoutala bourliva debata o pocestovani. Proto bych
Vas chtel poprosit o pomoc s pocestenim X, klavesnice a aplikaci.

Drive nez jsem se rozhodl napsat do teto diskuse, jsem si nastudoval
nove HOWTO-cz, navstivil jsem stranky na www.comp.cz/linux a precetl si
rady k pocesteni. Nic mi ale nefunguje. A opravdu jiz nevim, jak na to.

Mam rh 5.0 >>>
pri konfigurovani jsem udelal nasledujici kroky:

1.)
Vytvoril jsem soubor ~/.inputrc s nasledujicim obsahem

#!/bin/sh

set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on

2.)
Do adresare /usr/X11R6/lib jsem nakopiroval upravenou knihovnu pro rh
5.x
libX11.so.6.99
a zadal prikaz
linux:# ldconfig -v
(Vse s pravy root z konzole)

3.)
Podle README jsem nainstaloval balik
XKB-cz-X11R6.3-libc6.tar.gz

4.)
Do souboru ~/.Xclients jsem pridal nasledujici radky
export LANG=cz
export _XKB_CHARSET=iso8859-2
export XLIB_FORCE_I18N=2

5.)
V souboru /etc/X11/XF86Config v sekci Keyboard jsem zakomentoval vse
mimo:
Section "Keyboard"
    Protocol    "Standard"
    AutoRepeat  500 5
    XkbKeymap "xfree86(us_cz_qwerty)"
EndSection

*************
Tak to by bylo. Nasledne spustim X. Pomoci StrollLock mohu prepnout
klavesnici, nicmene nelze mi napsat male ani velke
ceske pismeno. Z horni listy klavesnice mohu psat pouze + a =. Myslel
jsem, ze je to zapricineno fonty, ale zrejme tomu tak neni.
Fonty mam biznet a pokud spustim xterminal j fontem -biznet-aplos-* ....
*-iso8859-2, tak mi to fonty v terminalu prehodi, ale prace
s klavesnici je stejna.

Poradite mi nekdo ? V cem je chyba ???

Dekujii.

Martin Kafara

P.S.
Pokud spustim debug, tak mi to ohlasi toto :

Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
I18N: locale not supported by setlocale, locale unchanged