StarOffice 4.0

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Červen 22 09:28:18 CEST 1998

Hi,
	po dlouhe dobe jsem se zase podival na SO a zjistil jsem ze jiz pred
nejakou dobou vysla opravena verze so40sp3_lnx_01.tar.gz, ve ktere mi jiz
(svete div se) funguje ceska klavesnice !!!
Na RH-5.1 probehla instalace bez jakychkoliv problemu s knihovnama ci
pristupovymi pravy, jak se delo u puvodni 4.0

Kdyz uz mi funguje klavesnice, tak jsem zacal resit problem s fonty, ale
ouha. Nenasel jsem nic :( Jedine fonty ktere jsem nalezl, byl balik
X11+GS-cz-Type1-01b.tgz, ktery mi prida 3 ceske fonty, z cehoz jeden
ma pravdepodobne nejakou chybku a nelze ho tisknout :(

Nevite nekdo o dalsich ceskych .afm a .pfb fontech?

BTW: popis instalace noveho SO4.0 je zde http://www.waldherr.org/soffice/

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---