cestina v netscape

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Pondělí Červen 22 09:49:36 CEST 1998

Jiste, protoze netscape ma predkompilovanenazvy fontu ktere pouziva. Neda se to
nikde elegantne nastavit. jedine, jak se mi to podarilo obejit bylo odstranit
8859-1 typ fontu a nechat jen 8859-2 fonty. Ale pak zase lecs nefunguje. takze
je asi nejlepsi v netscape dialogach si nechat pasquily.
Uz aby nekdo udelal novou ceskou verzi pro UNIX ;)

--

     Ondra Koutek                     andilek na sh.cvut.cz
   Uceni je nedokonaly algoritmus jak vyrobit vstupni data