DHCP a shaper

KLOZ Vladimir v.kloz na sh.cvut.cz
Úterý Červen 23 00:04:56 CEST 1998

Borek Lupomesky wrote:

>    Mne na Linuxu chodi DHCPD zcela bez problemu proc sit s cca 200
> klienty. Copak to pise do logu? Dostava to ty pozadavky? DHCPD vyzaduje,
> aby jste mel specialni route:
>
>    route -host 255.255.255.255 eth0
>
>    Jinak nevim.
>
>    Bye Borek
>
> --

Zdravim vsechny, kteri se snazili poradit.

zkousel jsem priradit route 255 k zarizeni shaper0 i eth2, ke
kteremu patri. Problem je v tom, ze stejne DHCPD vubec neprijme
pozadavek. Do konfiguracniho souboru jsem pridal jenom
sub-net xxx.xxx.xxx.xxx netmask xxx.xxx.xxx.xxx {
} a nejake ty konfigurace jako u dalsi site, kde dhcpd funguje.

V logu je jenom hlaska, ktera se objevi po spusteni dhcpd, a sice
ze shaper0 a eth2 maji stejne IP adresy a tot vse.

Muj problem tedy trva, pokud by nekoho neco napadlo, prosim, at
se ozve.

S pozdravem

                Voloda