Cestina "klasicky" ?

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Úterý Červen 23 08:12:27 CEST 1998

Ondra Koutek wrote:
> Dale bych videl jako dulezite umoznit pristupovat k pocestenemu systemu i
> prez pocesteny telnet, (ale to je pokud vim reseno na www.cestina.cz) a pak
> jsou problemove fonty. Sice uz jsou nektere fonty v ceskych verzich a pro
> praci mi to sstaci, ale prave ted se mi trosku hadaji finty postscriptu na
> tiskarne a v texu.
V tomto vidim pricinu, proc _nikdy_ neuvidite jeden balik na pocesteni
celeho Linuxu. TeX se snazi byt internacionalni _pro vsechny platformy_
stejne, tedy vcetne M$ Win. Takze neni mozne tohle resit pres locales.
Dle meho nazoru by bylo kontraproduktivni, kdyby Linuxova a TeXova
komunita zacala souperit mezi sebou, ktere z pocesteni "vyhraje".
Je lepsi mit pocesteni ve vice nez jednom baliku.

--
						Jan Serak