Java v debian 2.0

Richard Bouska xbouska na nc25.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červen 23 12:04:34 CEST 1998

Dobry den
Mam prosbu na lidi kteri maji na svem pocitaci distribuci debian 2.0 a
soucasne nainstalovanou javu (jdk).

nastedujici javovsky program mi coredumpuje:

import java.awt.*;
public class hlava extends Frame
{
  public boolean handleEvent(Event evt) {
    if(evt.id == Event.WINDOW_DESTROY) System.exit(0);
    return false;
  }
public void paint(Graphics g)
    {

      g.drawOval(300,300,400,400);
      g.drawOval(400,450,50,50);
      g.drawOval(550,450,50,50);

      g.drawLine(500,400,500,500);
      g.drawLine(400,600,600,600);

      g.setColor(Color.blue);
      g.fillOval(415,465,25,25);
      g.fillOval(565,465,25,25);
    }
  public static void main (String[] args)
    {
      Frame f = new hlava();
      f.resize(400,400);
      f.show();

    }
}

mohl by ho nekdo z vas zkusit zkomilovat javac a pustit pomoci javy z
jdk:

$ javac hlava.java

$ java hlava

Pokud budete uspesni (nepadne to) mohli byste mi prosim poslat
dpkg --list | mailto xbouska na nc25.troja.mff.cuni.cz
a pokud budete neuspesni trba taky ja to pak preposlu lidem z debianu.

Chybu jsem nahlasil do debian bug tracking systemu, ale zatim se mi
nikdo s resenim neozval. Me podezreni pada na jistou verzi glibc, ale
downgradovat se mi nechce nez budu mit jistotu ze to pomuze.

Dekuji
Richard Bouska