LN:Rozmazany tisk

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Červen 23 16:55:20 CEST 1998

Musim priznat, ze mi to tiskne uplne krasne a bez tecek.
Tisknul jsem puvodne z ghostview, pak xpdf a ted acrobat readeru
a jsem velmi spokojen. Tisknu na laserovce fujitsu pomoci ghostscriptu,
kteremu tvrdim, ze to je LaserJet III.
Ted jsem jeste zaradil filtr, ktery mi tiskne dve stranky a jeden
jednostrany papir (vedle sebe, ne pres sebe) kvuli uspore papiru
a jsem maximalne spokojen.

On Tue, 23 Jun 1998, Igor Leipner wrote:
> Mili pratele.
>
> Linuxove noviny maji velmi peknou grafickou upravu a proto mne mrzi ze
> se mi fonty na nejakych strankach tisknou trochu tlusteji a jakoby
> rozmazane ci rozpite. Pri pohledu z blizka jsou videt tecky kolem
> okraju fontu, ktere vytiskla tiskarna zamerne.

Omlouvam se za delku. Nejak jsem se rozepsal.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743