LN:Rozmazany tisk

Úterý Červen 23 21:02:21 CEST 1998

On Tue, 23 Jun 1998, Igor Leipner wrote:

> Linuxove noviny maji velmi peknou grafickou upravu a proto mne mrzi ze
> se mi fonty na nejakych strankach tisknou trochu tlusteji a jakoby
> rozmazane ci rozpite. Pri pohledu z blizka jsou videt tecky kolem
> okraju fontu, ktere vytiskla tiskarna zamerne.
>
> LN-06-1998 jsem tisknul na laserove tiskarne HP5L. Poskriptovy soubor

Kolik RAM ma ta tiskarna? Kdyz se obraz cele stranky nevejde do pameti
(coz se casto stava pri snaze vytisknout vic stranek na jeden papir),
tak ji to nejak chytre zmensi ovsem za cenu ztraty kvality. Vysledek je
takovy jako rozostreny (vypada to dost odporne).

Test: zkuste vytisknout jen jednu stranku na papir (pripadne jen cast
stranky).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."