Pocesteni X proc se nedari ?

Miroslav Flidr flidr na kky.zcu.cz
Středa Červen 24 09:00:06 CEST 1998

Ahoj!

Ondra Koutek wrote:

> na ftp.freebsd.cz v adresati lokalizace je opravny balik n a xkeyb a tan kdyz
> nainstalujes a pozmenis sekci klavesnice v /etc/X11R6.Config tak ti bude ceska
> klavesnice slapat bez problemu.

	Tak jsem vyse uvedeny balik zkusil take, protoze jsem ted po
preinstalovani na RH5.1 mel problemy s pocestenim klavesnice pomoci
balicku XKB-czsk-forcedIM-0.03.tar.gz. Vysledek byl perfektni ;-)) Vse
fungovalo jak z praku a bez nutnosti pouzivat patchovanou Xlib (teda
alespon veci co pouzivam pracovaly korektne). Ale pak mi to zase zacalo
blbnout podobne jako pri pouziti XKB-czcsk. Zjistil jsem, ze mi to
nefunguje protoze tu mam nastavenou promennou LANG=cs (coz jsem pri
prvotnim zkouseni nemel). Takze to vypada, ze jsem mel problemy s locale
v RH5.1!!
	Jinak jeste se zminim jak mi velice pozoruhodne  blbla klavesnice s
balickem XKB-czcsk-forcedIM-0.03. Pri pouziti bez patchnute Xlib sla
pouze horni rada ceskych klaves (a to i v progranech, ktery deadkeye
zvladaji v pohode jako napr. aplikace postavene na qt-1.33) a s
patchnutou Xlib mi zase fungovaly jen ty deadkey :-( ;-)

	Bye
		Mira Flidr