Jenom posta pro ppp-usery

Robert Toth robert na kiss.sk
Středa Červen 24 12:44:43 CEST 1998

You wrote:
> Zdravim,
>
> v odezvu na agresivni ceny Telecomu a jejich IOL se na nas obraceji
> zakaznici, ze by take chteli jen tu "postovni" sazbu.
>
> Zatim nevim, jak by slo takoveho uzivatele (dial-up, protokol ppp)
> omezit, aby mel pristup jen k te poste a nikam jinam.
>
> Jedine, co me zatim napadlo, je spoustet z jeho domaciho .bash_profile
> program ipfwadm s povolenim jen portu 110 a 25 a v .bash_logout to
> zase povolit vsechno, aby dalsi zakaznik na stejnem modemu nebyl
> omezen. Ale to mi pripada strasne neohrabane a nespolehlive.
> [...]

pouzitie POP3 by to malo vyriesit, s tym ze ak sa bude chciet user
prilogovat na mail server nie cez POP, nespusti sa mu shell, ale len napr.

#!/bin/sh
echo " toto konto nie je urcene na interaktivnu pracu"
# koniec scriptu

a ukonci sa session ( odpada maturovanie s .bash_login,logout )
Netestoval som to, ale v kostre by to takto malo fungovat....

Robert Toth
KISS Ltd.  (Kochman Information Systems & Services)
Janotova 15                   Tel  : +421-7-723366
84105 Bratislava              Fax  : +421-7-728828
Slovak Republic               Email: Robert.Toth na kiss.sk
=========   NeXTmail & MIME welcome!  ==================