SQL databaze

Jan Kurik kurik na reax.cz
Středa Červen 24 15:58:15 CEST 1998

>Opravdu je to s tou rychlosti i u te 6.3.2 verze tak hrozne?

    Ja jsem to zkousel na tabulce, ktera mela okolo 500.000 zaznamu a
rychlost mne tedy moc neohromila. Na MySQL, ktere ovsem neumi vse co puvodni
tazatel chtel, trval >>select * from table where field like '%abcd%'<< neco
kolem 25s, na PostgreSQL trvala tatez tabulka s teze daty cca 210s-250s,
tedy bylo to cca 10x pomalejsi. Kdyz jsem tyto tabulky plnil pres ODBC z
Win95, tak MySQL se naplnilo za cca 5h, kdezto PostgreSQL to do sebe soukal
cca 1,5 dne.
    Rychlost je tedy v porovnani s MySQL o dost pomalejsi, ale zase moznosti
jsou neporovnatelne vetsi. Takze se musite rozhodnout, co je pro Vas
vyhodnejsi.

S pozdravem

    Jan Kurik <kurik na reax.cz>