LN:Rozmazany tisk

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 24 22:31:56 CEST 1998

> Kolik RAM ma ta tiskarna? Kdyz se obraz cele stranky nevejde do pameti
> (coz se casto stava pri snaze vytisknout vic stranek na jeden papir),
> tak ji to nejak chytre zmensi ovsem za cenu ztraty kvality. Vysledek je
> takovy jako rozostreny (vypada to dost odporne).

Zmensi neni uplne presne to spravne slovo. Napriklad nase HPLJ 4MP+
automaticky prejde na 300dpi. Je to sice nenapadne poznamenano
v manualu, ale kdo by ho cetl, ze :-). Na katedre nam trvalo asi
dva roky, nez jsme na to prisli (jenze nam ten problem vznikal az
pri tisku PostScriptu na duplex, kdy potrebuje asi 9MB). Podivejte
se do sveho manualu, kolik potrebujete vy.

                                                     Michal Kubecek