URGENT - VirtualHost v Apache 1.2.5 (oprava)

Jan Kurik kurik na reax.cz
Čtvrtek Červen 25 08:17:14 CEST 1998

>->> http.conf
>->>
>->> ...
>->> <VirtualHost www.domena1.cz>
>->> DocumentRoot /www/doc/domena1
>->> ServerName www.domena1.cz
>->> </VirtualHost>
>

>to nie je pravda, protokol http-1.1 odovzdaaj meno servera z ktoreho sa
>stahuje; a keby sa pouzival stary http-1.0 akurat by to ukazalo hlavnu
>stranku servera a nie virtualnu stranku. Tato cchyba prameni v inom. mozno
>by sa zislo kuknut www.apache.org

    Ja jsem mel tentyz problem na nasem serveru. Bez jakekoliv zjevne
priciny mi vzdy jel jenom virtualni server a hlavni stranka serveru byla
nedostupna. Pomohlo az kdyz jsem udelal z hlavni strany taky virtualni :

<VirtualHost www.domena1.cz>
DocumentRoot /www/doc/domena1
ServerName www.domena1.cz
</VirtualHost>

<VirtualHost www.domena2.cz>
DocumentRoot /www/doc/domena2
ServerName www.domena2.cz
</VirtualHost>

, kde domena1 je hlavni strankou a domena2 je virtualni strankou. Takhle mi
to jede bez problemu.

Jan Kurik <kurik na reax.cz>