Aktualizace primountenych disku

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 25 10:44:36 CEST 1998

Prisly zatim dve odpovedi. Oboje vsak nic nerikaji :-(

> To se mi nechce verit. vy kdyz udelate  na  DOSovske prtion
> echo > test.txt tak vam ls test.txt nic nevypise?

>  BTW: Jen tak mimo: DOSove disky je dobre mountik s parametrem noexec a

  To se samozrejme vypise. Problem je v tom, kdyz mate soucasne spusten
dosemulator. Pokud v nem udelate nejakou akci treba dir*.* > test.txt a na
linuxovske konsoli napisete s test.txt, tak vam to nic vevypise, protoze
proste nevi, ze tam ten soubor existuje. Pod umount a mount uz se tam ten
soubor objevi.

> Je nejaky duvod, proc TeX nespoustet na linuxu? Dovedu pochopit, proc to
> snad delat opacne: texovat na linuxu, a prohlizet na dviscr, ktere je o
> poznani lepsi nez xdvi. Ale tahle nevidim opravdu jediny duvod vyhody
> texovani z DOSu.

  Tech duvodu je mnoho. Predne ten, ze Dos jsme na nasem pocitaci mely
odjakziva, linux mame pouze 2 roky. Mnoho uzivatelu na nasem pocitaci dela
v TeXu pro DOS. Ne kazdy z nich ma linuxove prostredi v oblibe, krome
toho, ze jsem jeste zadne prostredi pro TeX pod UNIXem, ktere by bylo co
do uzivatelskeho rozhrani ekvivalentni Dosovemu, jeste nevidel. Je tam
dobry system menicek a prijemne uzivatelske
prostredi. Mohu tisknout primo na tiskarnu a nemusim to hnat pres
postskript, ktery nemusi mit vsechny fonty, ktere potrebuji, ...

     Cekam dalsi rady.

				dekuji,

							Michael