Aktualizace primountenych disku

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 25 13:01:49 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Pavel Kankovsky wrote:
> Mozne zpusoby pristupu na disk:
>
> Linux    mount ro       mount rw
> DOSEMU   partition ro   partition rw  lredir (pres Linux)
>
> Kombinace mount rw a partition rw je dost sebevrazedna (trochu to
> pripomina filesystem nad exokernelem, akorat ze je to uplne
> nekoordinovane). Kombinace mount ro a partition rw k zboreni struktury
> disku asi nepovede, ale prava ruka (linux) nevi, co dela leva (DOS).
> Nejlepsi synchronizace se dosahne pres mount rw a lredir (nebo mount ro
> a partition ro, ale to je o nicem).
>
> Ja osobne pouzivam kombinaci mount rw a partition ro pro nabootovani DOSu
> [...]

  Pomoci toho lredir to je docela dobry napad. Uz jsem myslel, ze to tim
padem bude v pohode. Problem je ale v tom, ze tam se pak musi zadavat ty
cesty patrne nejak uplne jinak. Zkratka kdyz tam spustim nejaky preklad,
tak mi to furt hlasi file not found, ..., ale mozna, ze to pujde pouzit.
Jeste se na to mrknu.

						Michal