Davkovy ftp client PRES PROXY

Peter Surda h9650205 na zechine.wu-wien.ac.at
Čtvrtek Červen 25 15:47:21 CEST 1998

On 25 Jun 1998, Pavel Voch wrote:

> Dobry den,
>
> potrebuji sehnat nejakeho ftp klienta, ktery umi pracovat pres proxy
> (Squid) a muzu s nim snadno stahnout vetsi mnozstvi souboru (treba
> distribuci Debianu :-). Nejlepe neco vylozene davkoveho nebo neco jako mc
> apod. Rozhodne nemuzu klikat jako blazen v netscapu.
Ja som potreboval stiahnut RH 5.1, a nakoniec sa mi to podarilo :-).

Najprv som skusil wget, ktory by to vediet MAL (zevraj treba prekompilovat
s podporou SOCKS, co som aj spravil), ale mne to neslo.  Taxom skusil NFTP
(robi to nejaky Rus, page neviem, shareware ale ma to fungovat bez
registracie do februara), konfiguracny subor bol velmi dobre komentovany
(podporuje asi 3 rozne typy proxy serverov), nastavil som par veci,
nalogoval sa, oznacil, a 22hodin sosal. Proxy server je WinProxy/W95 (pada
aspon raz za den :-)). Reget vie.

> Zkousel jsem Net::FTP pro perl, ktery by to zrejme mel umet, ale nejak se
> mi ho nepodarilo  primet, aby pres proxy fungoval, pokud to jde zkuste mi
> prosim popsat jak (priklad).
Nepoznam.

--
   Bye,    Shurdeek AKA Shurdo & HXDFDRRHX [STQ]
   E-mail: surda na bigfoot.com