Trideni u PostgreSQL (Re: SQL databaze)

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pátek Červen 26 20:17:32 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Petr Kolar wrote:

> Co takhle trideni drac~i', dra'c~ek, draci. Nevim, jestli mam spravne
> locales, ale s nimi mam vysledek dra'c~ek, draci, drac~i', zatimco
> s http://www.fi.muni.cz/~adelton/l10n/cssort/csort.c (popis pouziti
> na http://linux-cz.inecnet.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-11.html) je
> vysledek draci, dra'c~ek, drac~i', coz je podle mne spravne, protoze
> v prvnim pruchodu se kratke a dlouhe `a' nerozlisuje, zatimco `c'
> s hackem a bez hacku ano.
>
> Pro testovani pouzivam tento program v Perlu (vstup obsahuje kazdy vyraz
> na zvlastnim radku):

> [...]

 Toto jsem zkousel na systemu s glibc-2.0.x a poslednim locale z
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/locale, a slova se mi seradila
spravne draci, dra'c~ek, drac~i'. Ted kdyz se na to divam, nemelo by to
bys spise draci, drac~i', dra'c~ek (druhy pruchod s diakritikou, zleva
doprava). Radeji to zkusim jeste jednou.

V systemu s libc-5.4.3x mi to chodilo take (kdysi, ted jsem to nemel
moznost vyzkouset), ale ruku do ohne bych za to nedal.

					Vlada Michl

PS: Linux mam doma a postu pisu ze skoly.
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *