Nechodi posta

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pondělí Červen 29 14:27:27 CEST 1998

On Mon, 29 Jun 1998 J.Klaus na sh.cvut.cz wrote:

> Mam ten samy problem uz 2 tydny. Psal jsem uz Yenyovi, ale neozval se. Takze
> prosim nejakeho zastupce, aby si mne take pripsal do notesu. Diky.

Hmm. To se v teto konferenci obcas stava. Me uz se to stalo dvakrat
naposledy vcera :-) Z vlastni zkusenosti vim, ze Yenya na podbne dopisy
neodpovida :-(

Jak si pomoci:
1. Zkontrolovat jestli jsem stale jeste prihlasen:
   Poslat dopis bez subjectu na listserv na muni.cz s jednim radkem
review LINUX
   listserv vrati seznam prihlasenych clenu. Pokud tam nejsem je treba se
   znovu prihlasit pokud jsem, tak viz bod 2.

2. Poslat listservu prikaz set LINUX (podobne jako review).
   Listserv vrati seznam nastaveni, mezi nimiz je podstatne mail.  Pokud
   je nastavene na postpone znamena to, ze listserv mel problemy s
   dorucenim posty na vasi adresu a vas ucet zablokoval. Pomoci se tomu da
   tak, ze poslete listservu prikaz:
set LINUX mail ack
   nebo:
set LINUX mail noack
   (viz. help set - to je taky prikaz listservu :-)

Dalsi informace se daji ziskat tak, ze listservu poslete prikaz help.

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery