Zase jednou pocestovani X

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 29 18:43:55 CEST 1998

Zda se, ze minuly tyden zminovane pocesteni z FreeBSD chodi, ale zlobi me,
protoze pokud X spousti uzivatel bez prava zapisu do adresarove struktury
X hlasi toto:

> The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
> Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap

Takze evidentne spravnou klavesovou mapu mi nenacte jen proto,
ze si do ni nemuze neco poznamenat. To se mi ale vubec nelibi.

Neresil jste to uz nekdo? Prece kvuli cestine nebudu poustet kazdeho
do konfigurace Xwindows.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost. Byl po dvaceti
letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel prirozenou smrti.