java v Debian 2.0 (uz opravdu nevim co s tim)

Richard Bouska xbouska na nc25.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červen 30 12:34:39 CEST 1998

no ja si nejsem jisty jestli jdb je to prave orechove, (pada jvm a ne
program v jvm, ale jdb pri startu pise:

RC: free: double-freed at 81ACE08

coz povazuji za nedobre znameni. Jinak kdyz dam run v jdb:
root na bagend:/home/risa/school# jdb hlava
RC: free: double-freed at 81ACE08
Initializing jdb...
0x40705358:class(hlava)
> run
run hlava
running ...
main[1]
The communications channel closed.

[1]
Internal exception:  java.io.IOException: Broken pipe
        at java.net.SocketOutputStream.write(SocketOutputStream.java:91)
        at java.io.BufferedOutputStream.flushBuffer(BufferedOutputStream.java)
        at java.io.BufferedOutputStream.flush(BufferedOutputStream.java)
        at java.io.DataOutputStream.flush(DataOutputStream.java)
        at sun.tools.debug.RemoteAgent.getReply(RemoteAgent.java:414)
        at sun.tools.debug.RemoteAgent.getThreadName(RemoteAgent.java:666)
        at sun.tools.debug.RemoteThread.getName(RemoteThread.java:49)
        at sun.tools.ttydebug.TTY.printPrompt(TTY.java:73)
        at sun.tools.ttydebug.TTY.<init>(TTY.java:1454)
        at sun.tools.ttydebug.TTY.main(TTY.java:1590)
root na bagend:/home/risa/school#

tak se to takhle pekne zriti.
No a podobne to pada na vsem co pouziva awt.

Napada me jeste vysvetleni:
Kdyz updatuji nektere baliky v debianu tak se me to u nekterych
konfigutaku pta jestli ma nainstalovat konfigurak co je u baliku nebo
jestli ma nechat ten muj co uz tam je na to obycejne odpovim ze ten
muj je lepsi, takze jedine jestli se neco mlcky nepredpoklada treba z
sysV-init (nastaveni promenne, nebo co ja vim) a ja to ve svem systemu
nemam?
popr. neco okolo nameservices (hosts, host,conf, nsswitch ....)