problem s kartou

npa na post.cz npa na post.cz
Úterý Červen 30 17:56:05 CEST 1998

1) Mam tento problem chci nainstalovat linux RedHat 5.0 na COMPAQ, ale on ma integrovanou sitovou kartu NetFlex3. Nevite pres jaky ovladac by mi pomohl ????????????

2)   Dalsi problem nastal, kdyz jsem to nainstaloval a spustil startx. Kdyz se mi otevre nejake oknoa chci ho zavrit zjistim, ze obvykla tlacitka maji neobvykle funkce (napr. tlacitko s krizkem maximalizuje okno.)

3)  Posledni problem. Je prede mnou ukol nainstalovat nejaky FREE proxy na linuxu. Poradte jaky.

Zatim pouzivame Microsoft PROXY 2.0 a i  kdyz vypnu filtrovani. nepusti ven icmp protokol=>nemame ping,traceroute, atd.

npa na post.cz
Pavel Novotny