zatvrdnuti systemu Slackware 3.3 (nove skutecnosti)

Tomas Rezek linux na altamira.asu.cas.cz
Neděle Březen 1 11:44:09 CET 1998

On Sun, 1 Mar 1998, Ondrej Suchy wrote:

>                                               ^^^^^^^^
> S Vasim pripadem to zrejme nijak nesouvisi, ale jen male upozorneni - jadra
> nizsich verzi nez 2.0.31 nejsou povazovana za bezpecna. Tzv. teardrop utok
> umoznuje komukoliv zvenci rebootovat nebo zatuhnout Vas pocitac - bez
> jakekoliv hlasky v logach.
>
> S pozdravem
>     Ondrej Suchy
> >

> P.S.: penize nepujcuji

Dobry den,

dekuji za dalsi ohlas. Dostal jsem jich nekolik: jedny tvrdily, ze mam
upgradeovat jadro, druhe, ze mam zkontrolovat kabely a terminatory SCSI.
Provedl jsem nasledujici pokusy:

1. prelozil jsem si 2.0.33 bez SMP (mam dva procesory, SMP je vsak ve
stadiu experimentu) a s durazem na konfiguraci SCSI (on-board AIC-7800 na
GA-586DX). Crash systemu s timto jadrem nastal od upgrade jiz dvakrat.

2. Ponechal jsem vyse zminovane jadro a rozmontoval stroj: prekontroloval
kabely, nastaveni BIOSu SCSI radice a terminaci - zdalo se vse OK. Tak
jsem se rozhodl odpojit vsechna tri zarizeni na Wide kanale (bylo tam CD
ROM NEC, CD writer Yamaha 200t a Iomega ZIP) a nechal na Ultra jen HDD IBM
DCAS-34330W. Vse je spravne zaterminovano (disk a druhy kanal v BIOSu
radice). System v teto konfiguraci spadl uz jednou :-(((

3. Vyzkousel jsem memtest86 na nejakych 10 dobrych pruchodu (silene to
trva) a nic neodhalil.

4. Osahal jsem za plneho provozu chladic na procesorech. Jsou to dve P150
chlazene ohromnym pasivnim chladicem, ktery je tesne u hlavni vrtule
vetraku ATX caseu. Chladic je studeny.

5. Pisi tento mail. Uz si vazne nevim rady. Nenapada mne nic jineho, nez
ze je a) vadny motherboard a/nebo radic na ni
      b) vadny alespon jeden z procesoru (ten, co jede, kdyz nezapnu SMP)
      c) prece jen spatna pamet (ale pri prekladu jadra a cehokoli jsem
         nikdy nemel problem, memtest86 taky ne).

Zacinam zjednavat vymenu nekterych HW komponentu (vse v zaruce). Kterym
smerem byste se orientovali vy?

Dekuji.

Tomas Rezek

PS. Pane Suchy, predpokladam, ze jste mi svou poznamkou o penezich chtel
naznacit, ze mam nekde spatny HW, ze?
--