Nefunkcni alt+Fxx s cestinou

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Březen 2 13:54:22 CET 1998

Hi,
	nainstaloval jsem ceske fonty do console '/usr/bin/setfont
lat2-08.psf' a k tomu jsem pridal i cs klavesnici '/usr/bin/loadkeys
cz-lat2.map'. Prepinani pomoci Pause mi funguje, ale pokud mam nactenou mapu
cz-lat2.map, tak se nemohu prepnout na zadny jiny terminal pomoci Alt+Fxx
(nezavisle na prepinani pomoci pause). Jedine co pomuze k odstraneni tohoto
problemu je znovunacteni us.map cimz se ovsem pripravim o ceskou klavesnici.

Vzhledem k tomu ze v X mam zase problem s psanim velkych pismen s
diakrtitikou (viz dotaz z minuleho tydne), tak mam pravdepodobne lokalizace
neschopny system :(((

Setkal jste se nekdo s podobnym problemem?

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---