16 a 8 bpp dohromady

Rudolf Jaksa jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Pondělí Březen 2 21:50:03 CET 1998

zdarvim,

had na pdas.cz (Hanus Adler) writes:
> Mam pustena X s hloubkou 16, potreboval bych v nich pustit program,
> ktery umi jen 8. Bohuzel to nejde. Zkusil jsem tedy pustit cely novy X
> Server, ve kterem bych pak pustil ten program. No a vysledek je stejny:

nestaci toto:
startx -- :2 -bpp 8
(spustene ked uz bezi prvy xserver na bpp 16)

nie je to sice na jednom desktope, ale je to pouzitelne, teda ja to
puzivam presne v spominanej situacii ...

tu ma napadlo, ze pomocou, v konferencii spominaneho VNC, by sa to
MOZNO mohlo dat aj na ten isty desktop, ale VNC som este nestihol
vyskusat. Zda se ze sa do toho pustim :-)

dobru noc

	Rudo Jaksa