mysql && C

Vladimir Klejch kleo na iris.mendelu.cz
Úterý Březen 3 07:42:30 CET 1998

On Mon, 2 Mar 1998, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

> jo tak to neni, ale tohle je knihovna, ktera se prilinkuje k prelozenym
> souborum a vytvori se spustilena binarka. Tedy aspon takhle to chapu ja, a
> ostatne ani v manualu o tom neni ani zmanka.

Zdravim

Problem je v tom, ze pokud tam mas i dynamickou knihovnu (*.so) a i
statickou (*.a) a neurcis ze to ma udelat staticky, tak je ta vytvorena
binara dynamicky slinkovana s tou knihovniy a pokud o ni ld.so nevi nemuze
ji pri startu toho programu nalinkovat a nebezi to. Urcite bych to
prozkouse a lze skusit i LD_PATH, LD_PRELOAD atd..

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...