linux jako SW router (dlouhe)

Úterý Březen 3 10:11:58 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, Petr wrote:

> No povedlo se mi to nakonec nainstalovat, ale zrejme to nerozumi tomu, co
> Linuxc posila jako odpoved na  zahajeni PPP dialogu. Tady je vynatek zPPP
> logu na tom klientskem PC:
> 2-27-1998 13:11:12.25 - Dialing.
> 02-27-1998 13:11:12.25 - Send: CLIENT<cr>#<cr>
> 02-27-1998 13:11:14.78 - Recv: ~<ff>}#<c0>!}!}!} }2}!}$}%<dc>}%}&} }
> <da><ad>
> 02-27-1998 13:11:14.78 - WARNING: Unrecognized response.  Retrying...
>
> A nespoji se to.
> Nebo jsem neco nastavil blbe na tom Linuxu ?

To vypada ze nemate nainstalovany driver z te adresy co jsem poslal
minule! Ten totiz to poslilani CLIENT<cr> odstranuje, coz je na pevne
lince nutne. Nebo druha moznost je na strane Linuxu rozebehnout neco jako
getty co tem Windowsum na to CLIENT<cr> odpovi to co chteji slyset. Spis
ale zkuste ten driver pro pevnou linku do Windows, bude to asi jednodussi.

> No to zrovna ne ... Kdyz jsem zkousel tohle, veskere PPP informace se
> vypsaly na konzoli, takze jsem nemohl ani spustit vi, abych to vratil.
> Nakonec jsem musel bootovat z diskety ;-)

Tak tady vubec nechapu o co jde.

Leos Bitto