Novy projekt ?!???

Rudolf Jaksa jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Úterý Březen 3 16:11:45 CET 1998

zdravim

snajdr na brailcom.cz writes:
>    premyslim jiz delsi dobu nad myslenkou vytvorit nejake komplexni
> prostredi pro Web, ktere by bylo pouzitelne primarne nejen pod OS Linux, ale
> i pro ostatni OS Unix platformy.

myslim, ze by to mohlo byt celkom fajn, casto sa hodi uz len taky
.late2html-init konfiguracny subor pre slovencinu (cestinu), ktoreho
vytvorenie zaberie nejaky cas ...
teda by bolo dobre vediet, ze je nejaky projekt, kde sa da k niecomu
takemu dostat rychlo a jednoducho

... mozno by stalo za to aby prislusny projekt mal nejaky incoming ftp
adresar ... ktory by bol zakladom prislusnych .deb .rpm .tar.gz
balikov a nejaku stranku s odkazmi napriklad na autorov veci z
incoming a screenshotmi

teda ja by som vedel postnut napriklad svoj .latex2html-init niekde do
adresara /incoming/latex2html/inits/, ale do tvorby balikov by som sa
nepustal (ja)

dalej, pre mna (mna) je zvycajne lepsie prejst si nejaky adresar a
najst potrebny file ako tahat cely balik a instalovat, aj ked
samozrejme su situacie ked volim balik

inac je to myslim velmi dobry napad, a mozno najrychlejsia cesta ako
si zabezpecit nejake rozbehnutie obchodu na www (okrem ineho),
vzhladom na dnesnu pomalost vyvoja a asi aj neschopnost komercnej
sfery ...

	Rudo