Pomala odezva

Úterý Březen 3 18:01:58 CET 1998

letty na mrakoplas.phil.muni.cz (Zdenek Pytela) writes:

> 	V hosts je, v resolv.conf ne a nevim, co by tam delal. Sam je
> nameserverem pro mistni domenu.

Domnival jsem se, ze chcete, aby byl name serverem i sam sobe, protoze
do domeny patri.

Vychazel jsem z informaci v knize "DNS and BIND", kde se uvadi, ze v
pripade lokalniho name serveru se do resolv.conf ma napred uvest IP
adresa lokalniho name serveru, a potom jeden az dva zalozni name
servery. Kvuli nejake chybe v drivejsi verzi BINDu nedoporucuji jako
adresu lokalniho name serveru pouzit 127.0.0.1, ale ted uz asi chyba
bude opravena.

Mozna, ze se resolver pta lokalniho name serveru, i kdyz neni uveden v
resolv.conf. Overim to, ale zda se mi to divne. Jina situace je, pokud
nemam zadny soubor resolv.conf - pak se podle dokumentace resolver
skutecne obraci na lokalni name server.

Mimochodem, zakladni zprovozneni NIS je prace na 10 - 15 minut.
Kdyztak mi dejte vedet, v cem to vazne.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR