Neco ja mirroring

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Úterý Březen 3 20:03:43 CET 1998

On Tue, 3 Mar 1998, Zdenlk Mazanec wrote:

> Zdravim,
>
> potreboval bych, aby se vse, co se deje v tomto adresari, pokud mozno
> on-line odmirrorovalo na zalozni disk. Je nejake std. reseni teto situace?

Nevim, jak jen v jednom adresari, ale existuje v jadre Linuxu MD driver,
ktery umi s pouzitim baliku software mdutils mirrorovat disky. Je to sice
jeste ve vyvoji, ale ja to pouzivam (na spojeni dvou dvougigovych disku do
jednoho -- to to take umi) a funguje to dobre.

Michal Choura

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/