Cestina v RedHatu 5.0...

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 4 09:00:42 CET 1998

Jan Pospisil pise:
:
: jako byvalo popisovano v cs-tools (v posledni distribuci RedHatu uz byly
: ceske mapy klavesnice obsazeny, tak jsem je ani neinstaloval, jsou uplne
: stene).

	Cs-tools jiz pres rok nevyvijim - na jednotlive veci existuji
samostatne a lepsi baliky (emacs-czech, X11 fonty z biznetu nebo z ftp.osb.hu,
XKB pocesteni X11 a podobne). Asi budu muset cs-tools presunout do nejakeho
mene napadneho adresare :-)

: 	Pro pocesteni X windows jsem pouzil postup ze souboru
: rh50cz-howto.txt, ktery je k dispozici na http://www.linux.cz
: Po spusteni X windows a nejakeho X termu se v logovacim souboru
: ~/.FVWM2-errors objevi chybova hlaska
:
: I18N: locale not supported by setlocale, locale unchanged
:
: a pri spusteni xtermu navic
:
: xterm:  fatal IO error 32 (Broken pipe) or KillClient on X server ":0.0"
: ** ERROR **: an x io error occurred
: ** ERROR **: sighup caught
:
: xterm ale jinak funguje - bez cestiny teda.
: Promenne mam nastaveny nasledovne:
:
: LANG=cz
: # nebo LANG=czech, coz byvalo drive (u RH 4.2 a fungovalo mi) ale nyni nejde
: LESSCHARSET=latin1

	Staci LANG=cs (resp. LC_CTYPE=cs). Pokud vam to i pak bude
hlasit, ze locale not supported, asi vam neprobehl localedef
z instalacniho scriptu (RH5.0 sice obsahuje ceske locale, ale
ne ve zkompilovane podobe).

	Padajici xterm bych klidne svedl na starou verzi libc6 nebo
ld.so (mate nainstalovane vsechny potrebne updaty?)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //