Fax Server

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 4 09:10:19 CET 1998

"Petr Savinec" pise:
: Chtel bych si na PC v RedHatu rozjet Fax server ... balik efax atd...
: Chodi to nekomu ?

	Zalezi, co od toho chcete. Ja jsem si delal faxovy server
jako tiskarnu (tel. cislo se predava v job title -- lpr -Jcislo soubor.ps).
cele to pracuje nad mgetty+sendfax plus spousty filtru, ktere pridaji
do faxu pocet stranek, username na host toho, kdo tiskne, datum, logo
fakulty a podobne.

	Jinak v mgetty+sendfax jakysi spoolovaci software je,
ale ja sam jsem ho nezkousel. Dale existuje HylaFax, efax a dalsi.
Sendfax jsem zvolil proto, ze se mi nejvice libi jeho low-level
interface (umi si napriklad sam vybrat volny modem z nejake serie
a podobne). A hlavne je ve standardnim RedHatu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //