maskaradujici workstation

Středa Březen 4 10:16:31 CET 1998

On Wed, 4 Mar 1998, Ales Pour wrote:

> bohuzel me v nejblizsi dobe ceka prechod od koaxu k modemu ;-( a zda se,
> ze bude potreba zamaskaradovat 3 pocitace. Je nutny pouzit pro masq
> dedikovany kompjutrik nebo bych to mohl delat na svojem linuxu a pritom
> na nem normalne delat jako z tech zbylych dvou stroju?

Ano, na tom Linuxu co dela maskaradu je mozne normalne pracovat. Podle
mych zkusenosti ho to zatezuje jen minimalne (obzvlast kdyz je brzdeny,
byt sebelepsim, modemem) - na obsluhu maskarady + modemu 33600 + maily
(sendmail+pop3) mi v uplne pohode staci vyhrazeny pocitac 386DX/40, 8 MB
RAM (ten modem je na tom vsem pravdepodobne nejdrazsi ;-) ).

Leos Bitto