xdm pri vzdalenem pristupu

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Březen 4 11:39:50 CET 1998

----------
> Mam problem, ktery me sice prilis nepali, ale tak nejak chybi k
> dokonalosti. Mam nakonfigurovane xdm, aby pri startu zobrazilo v
> logovacim okenu obrazek. Pokud nahodim xdm na kozoli, vsechno je OK,
> ale pokud se loguji pres vzdaleny xserver, zobrazi se logovaci okenko
> jine velikosti a bez obrazku. Podle strace -p pid xdm pri pozadavku
> ze site vubec necte soubor, kde je obrazek uveden. Nikde zadna
> chybova hlaska.
> Neresil jste nekdo neco takoveho? Pritom pokud jdu ze stejneho
> xserveru na digital, mam tam obrazek.
No, to se mi stalo a problem byl ve fontech. Staci na hlavni masine
(to je ta, u ktere je ta konzola) rozjet fontserver a ostatni
XServery nakonfigurovat, aby ten fontserver pouzivali.
Tento postup mi pomohl (u HP/UX s XServery na Linux/Intel a Appolo/OSDomain).
Zkuste a dejte mi vedet, pripadne poslete vypis z logu tech XServeru...
Treba budu moudrejsi.

That's all, folks.
Robert Follner, ICL Brno