xntp3

Jan Polak honzap na obalex.cz
Čtvrtek Březen 5 10:41:42 CET 1998

NOBODY wrote:

>   Pred jistou dobou jsem zaslal tez nejake prispevky o xntpd, jedine odpovedi,
> ktere jsem dostal je ze funguje bez problemu. Opakuji tedy zde svoje potize
> a prosim o pripadne komentare.
>   Snazim se zprovoznit Time server stratum 2, pouzivam canon.inria.fr a jeste
> jeden nemecky server. Po rebootu pocitace synchronizuji cas prikazem
> netdate, potom se startuje xntpd. Vse bezi na prvni pohled normalne ale...
>   Po nekolika dnech se case pocitacu vyrazne rozchazeji. Xntpd vypisuje
> synchronized..., cas pocitace vsak neni nastavovan.

Jakou mate verzi xntpd ?
My pouzivame xntpd-3.5f-3 a jde to v pohode, ale s nekterou
predchozi verzi mi to taky delalo problemy.

Pisete ,ze se casy pocitacu vyrazne rozchazeji.
Kterych pocitacu? server (canon.inria.fr) - Vas klient,
nebo casy pocitacu na Vasi siti (peer-peer).

Zkuste poslat vic informaci o nastaveni (ntp.conf)

hp

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz