Chyba citania/zapisu

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Čtvrtek Březen 5 07:52:08 CET 1998

Prijemny den,

Tuto otazku som sem uz pred casom posielal, ale nedostal som ziadnu
odpoved a potrebujem to dost surne vyriesit, ak niekto vie
znovu prosim o pomoc:

uz dlhsiu dobu mam sprevadzkovany Linuxovy file server pre Win a Macy.
Coraz castejsie sa mi vsak stava nasledovny problem:
Mac (netatalk 1.4.b2):
- pri kopirovani v systeme (Mac) ide vsetko OK
- pri ukladani/citani z aplikacie (napr. Photoshop) velmi casto dostannem
hlasku
     o chybe pri zapise (vadny disk), na dalsi pokus to vecsinou ide OK
- pri chybe ^^ dostanem na konzole na serveri hlasku "df bad file number"
  a v messages spravu od afpd chybovu spravu.
       Mar  1 05:33:18 grafon afpd[7787]: main: asp_getrequest: -2
       Mar  1 05:33:33 grafon afpd[7787]: flushfork: dfile Bad file number
       Mar  1 05:33:33 grafon afpd[7787]: of_flush: Bad file number
       Mar  1 06:38:56 grafon afpd[4877]: done
- niekolkokrat sa mi stalo, subor sa ulozil s chybami.
Windows (Samba ?? - pocestena)
- obcas pri rozbalovani suborov (arj, rar) to pada
- niekedy to "zhovadi" subor - su v nom chyby.
Teraz cosi o systeme: 486DX2/80 (radic na MB), 32MB RAM, HDD Seagate
1.7GB+Seagate 4GB. Linux RedHat 4.2,
jadro 2.0.30, dnes upgradnute zo zufalosti na 2.1.36 - nepomohlo.
Najprv som si myslel, ze na vine je disk. Niekolkokrat som ho kontroloval
(fsck) - bez chyb. Potom som skusal
preinstalovat netatalk (1.3.3), upgrade na 1.4.b2.
Takze, ak sa niekto z niecim podobnym stretol, pripadne vie ako na to budem
mu velmi povdacny.
                    Vdaka za pomoc
                                                Vlado