Problem se ctenim parametru z prikazove radky

Patrick Spousta spousta na mail.stand.cz
Čtvrtek Březen 5 11:09:56 CET 1998

 Dekuji Vsem za radu a omlouvam se, protoze do konference jsem napsal
"*argv[]" ale u sebe na pocitaci jsem mel "*argv". Kolega mne na to
upozornil a uz to funguje. Jeste jednou dekuji za Vasi ochotu.

S omluvou

PAT

Michal Kubecek wrote in article
<199803050850.JAA15199 na csmat.karlin.mff.cuni.cz>...