Lilo - Linux + W95 + WNT

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Čtvrtek Březen 5 12:12:00 CET 1998

liborj na datacom.cz wrote:
> Zdravim,
> cetl jsem spostu mailu na tohle tema a nakonec se rozhodl pro postup
> Karla Svejdy <ux na ecb.cz> - mozno najit v archivu pod subj: FYI:DOS +
> WIN95B + WINNT + linux pod LILO.
>  Konfigurace:
> - Bios s LBA
> - 4G disk
> - pomoci Lilo bootovat DOS(W95/FAT16), WNT 4.0, Linux RedHat 4.2
>
> Nainstaloval jsem Linux a rozdelil linuxovym fdiskem  disk:
> /dev/hda1	DOS
> /dev/hda2	WNT
> /dev/hda3	Linux swap
> [...]

Divne. Me chodi obdobna konfigurace (jen disku je vic a jsou SCSI). Postup byl
asi takovy, ze jsem nainstaloval DOS (5.0). Pak jsem nainstaloval Linux na dalsi
volnou partition a poladil LILO na dual boot DOS/Linux. Pak jsem nainstaloval
NT. NT take neco blabolily o disku delsim nez 1024 cylindru, ale nijak to
nevadilo v dalsi instalaci. NT se korektne nainstalovaly na NTFS partition. Pak
jsem DOS prezehlil Win95. Cele to chodi, jenom se nejprve pta LILO co ma
bootovat a pokud zvolim DOS, najede multiboot z NT, ktery se pta zda ma najet NT
nebo Win95. To by se asi dalo take odstranit a dat boot NTcek primo do LILO, ale
to jsem nezkousel.

Druha moznost je popsana v poslednim LJ. Totiz jak bootovat Linux pomoci NT
multiboot.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *