Linux a WinNT OS loader

Michal Kvasnicka qasar na econ.muni.cz
Čtvrtek Březen 5 14:23:50 CET 1998

Ales Berka wrote:

> Dobry den,
> je mozne pridat Linux jako jednu z voleb do NT OS loaderu?
> Popripade jakym zpusobem.
> Dekuji predem.
>
> ---
> Ales Berka

Ahoj!

Je to mozne.  Ja jsem to ve skole udelal nasledujicim zpusobem:
NT sedi na prvnim disku, linux na druhem. Nejakym zpusobem nachystate
nekam (ja do MBR druheho disku) zapis LILO o tom, ze se Linux bootuje
z druheho disku a druhy disk se pripojuje jako root. Potom tenhle
bootsector
vezmete (treba pomoci dd -- 512B) a ulozite ho jako soubor do rootu
NT. Pak pridate do menu NT OS loaderu odkaz na tento soubor.
(Nevim presne, jak se ty konfiguraky jmenuji -- NT se vyhybam, tady
je ma kolega.)

Hodne stesti. (Abych vas povzbudil: s radami od pratel a jistou pomoci
ohledne NT jsem to zvladl i ja, a to jsem jen hloupoucky ekonom. :-)

Michal Kvasnicka: http://www.econ.muni.cz/~qasar/