Shadow a problem s pristupem do linuxu

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Čtvrtek Březen 5 17:32:06 CET 1998

1. Po nainstalovani a prebootovani Linuxu (RH 4.2 2.0.30) mi nejde
pristup do apache (pres WWW) pise, ze nema prava. V access_log je
zaznam pristupu do / ale v error_log neni ani carka

2. PPo prihlaseni telnetem se mi okamzite odpoji, ze
uzivatelsky adresar /home/vlada neexistuje. Tohle je u vsech
uzivatelu krome roota

3. Nejede ftp se stejnou hlaskou viz bod 2

Nevim, ale jestli to na 100% bude shadowem

Dekuji
--
- Palackeho trida 134                                -