CD-ROM Linux - kopia

Svetozar HRUZ hruz na ns.istota.sk
Čtvrtek Březen 5 18:33:16 CET 1998

Zdravim,

mozno je to trochu od temy, ale mam nasledovny problem. Chcel by som si
napalit kopiu instalacneho CD-ka Red Hat-u. Original ma 646 MB, obsahuje
33111 suborov a 1683 adresarov. Ked som ho prekopiroval na hard disk (FAT16),
obsadilo to celkovo priestor 1,41 GB (?) - hoci jednotlivo velkost siedmych
hlavnych adresarov sedi presne do bajtu s originalom. Potom som predsa skusil
testovaci zapis na necisto. Ten trval nestandartne dlho a skoncilo to chybovou
spravou.

Rad by som vedel, ci je vobec principialne mozne takuto kopiu vytvorit a
treba len pouzit nejaku fintu (napr. rozdelit na dve casti a napalit to do
dvoch partition - kvoli poctu adresarov presahujucemu nejaky limit, resp.
nejaku cast zkomprimovat pred napalovanim do jedneho suboru). Mohol by byt
na pricine aj nevyhovujuci software k napalovacke ?

Budem vdacny za kazdu dobru radu.

--
 Svetozar HRUZ
 ISTOTA - Health Insurance Company