Debian nebo RedHat?

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Čtvrtek Březen 5 11:08:53 CET 1998

On Thu, Mar 05, 1998 at 08:17:33AM +0100, Roman Rohr wrote:

> 	I me by to zajimalo. Dosud pouzivam na vsech pocitacich s Linuxem Debian.
> Libila se mi instalace pres ftp s prehlednym upgrade starych baliku a
> pridavani novych.
> 	Bohuzel posledni dobou se neobjevuji zadne aktualizace, coz me
> vedlo k tomu, ze od spousty veci jsem si stahnul zdrojaky a zkompiloval.

Skoda, mel ses podivat na ``hamm'' vyvojovou distribuci Debianu.  Jedina
nevyhoda hamma (a je to spis vyhoda) je, ze te nuti prejit na libc6.

> To by mi samo o sobe moc nevadilo, ale mam obavy z pripadneho upgradu,
> kdyz se objevi novejsi verze. Samozrejme, ze z tech veci, ktere kompiluju
> nedelam baliky a ty pak neinstaluju (Nebo bych mel? Delate to tak?).

Nedelam to tak, protoze stovky vyvojaru v projektu debian to delaji za mne.

> 	Zda se mi, ze v RedHatu se objevuji stale nove baliky a s mensim
> zpozdenim. Je to pravda? Existuji nejake dalsi duvody pro RH nebo Debian?

Naposledy co jsem se dival na ftp.muni.cz nebyl hamm zrcadlen. Nevim, co
sunsite.mff.cuni.cz, ale pokud neni hamm zrcadlen ani tam, tak je to
minimalne zarazejici.  To, ze nove baliky se neobjevuji v ``stable''
adresari debianu neznamena, ze tyto nove baliky nejsou.  Jsou v adresari
``unstable''.

--
Nathan L. Cutler <livingston @ pha.pvtnet.cz>    tel.:   ++420-311-671160
Livingston Professional Translations (CZ-ENG)    fax:    ++420-311-671159