CD-ROM Linux - kopia

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Březen 5 19:45:13 CET 1998

Svetozar HRUZ wrote:

> Zdravim,
>
> mozno je to trochu od temy, ale mam nasledovny problem. Chcel by som si
> napalit kopiu instalacneho CD-ka Red Hat-u. Original ma 646 MB, obsahuje
> 33111 suborov a 1683 adresarov. Ked som ho prekopiroval na hard disk (FAT16),
> obsadilo to celkovo priestor 1,41 GB (?) - hoci jednotlivo velkost siedmych
> hlavnych adresarov sedi presne do bajtu s originalom.

To je vnejsi fragmentace, nebo jak se to nazyva. Obzvlast dobre
pozorovatelne u FAT file systemu.Velky disk-->velke alokacni bloky-->
kazdy soubor zabere navic prumerne pul alokacniho bloku.

Na slusnem fs (treba na AdvFS) by to zabralo jenom asi
o pul kila na soubor vic (i-node), u tebe asi o 20 kB na soubor vic.

					Edheldil