Scotty+tkined na RH5.0

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Březen 6 01:05:33 CET 1998

Zdravim,

zacal jsem na svem domacim pocitaci delat pokusy s RH 5.0. Bohuzel
se mi nepodarilo spustit balik scotty-2.1.7-1.i386.rpm
Pri startu to vypisuje hlasku o nekompatibilite tcl a tk.
Soubor tkined1.4.7 ma v sobe radky:

package require Tcl 7.2
package require Tk 4.2

domnival jsem se, ze to pujde s verzi 8.0 z RH5.0 spustit.
Bohuzel, nejde.

Jaky je nejjednodussi zpusob zprovozneni ? Downgrade Tcl/Tk ?
nebo by nejak stacilo "osidit" system ?

Rad bych se vyhnul kompilaci, s tim mam vzdy problemy.

A jeste bych mel jeden dotaz. Kdysi jsem narazil na nejaky
program (nebo script ?) , ktery skoro sam nakonfiguroval cmu-smnp.
Ted bych potreboval spustit snmp na dalsich serverech, a s rucni
konfiguraci mam problemy. Bohuzel jsem zapomnel, jak se onen
program jmenoval. Vi o nem nekdo ?

Dekuji.

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin