OZNAMENI: dalsi cestina pro X-Windows

Petr Konicek KONICEK na feld.cvut.cz
Pátek Březen 6 13:00:20 CET 1998

graficky program xkeyb zajistujici
podporu pro ceskou a slovenskou klavesnici pod X-Windows
jsem po dohode s autorem programu Vladimirem Drobnym umistil na
anon ftp://acoust.feld.cvut.cz/pub/xkeyb
program xkeyb jsem rozsiril o podporu cestiny. Podpora cestiny funguje
dobre, jen je treba mit XFree 3.3.1
Doporucuji vyzkouset !  Nejlepe to funguje v cerstve nainstalovanych
X-ech. Kdyz jsem to zkousel v X-ech zasazenych jinymi pokusy o
pocesteni, tak to vetsinou nefungovalo.

                                                 zdravi
                                                 Petr Konicek
                                                 konicek na fel.cvut.cz